LOL! ROFL! WTF!

    Share

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Sun Dec 19, 2010 8:24 pm

    I dont get it? What Anna is freaking out about?

    avatar
    MabNoodle
    Blue Voodoo Leader Lady

    Posts : 399
    Join date : 2010-11-30
    Age : 23
    Location : East Coast

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MabNoodle on Tue Jan 18, 2011 9:06 pm

    Reading a review by some nub on newgrounds in an EPIC VOICE. And a flash to go with it 8D



    _______________________


    Thank Lawd--
    THANK SATAN


    Master: Crit [r1] ~ IS [r1] ~ Hail [x] ~ PH [x] ~ Heal [1]

    Get: Wing Staff [200k/1.2mil] ~ Lasers [x]
    avatar
    VIVIAN
    MAMA VIV THE AFKER

    Posts : 224
    Join date : 2010-12-02
    Age : 24

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by VIVIAN on Tue Jan 18, 2011 9:58 pm

    i looooove epic music.
    epic music is epic. xD

    HAHAHA.
    beacuase.

    sooo good. xD


    _______________________


    i tried really hard to get a stupid quote from echo and noodle. this stupid forum fails and won't let me, so here's the jist. basically, echo likes my sexy noises when i play league of legends.

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Tue Jan 18, 2011 11:42 pm



    I call this bear on my team when we have a battle against any enemies!

    Btw ken i think this bear can pwn you Victorious Laugh

    hahaha


    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    Konotai

    Posts : 38
    Join date : 2010-12-02

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Konotai on Wed Jan 19, 2011 3:35 am

    MikeHo wrote:

    I call this bear on my team when we have a battle against any enemies!

    Btw ken i think this bear can pwn you Victorious Laugh

    hahaha

    Pft I've killed bears in my sleep for i'am Kenshoumaru Odinson
    I will fight that bear ontop of Mt Everest and Valhalla will open its gates. I will drag it to the presence of Odin for its very soul will be broken. This will all happen while I listen to Soulja Boys track -Speakers going hammer-.
    avatar
    Beefie
    FORUM TROLL!

    Posts : 416
    Join date : 2010-12-02
    Age : 26
    Location : In sawah's room

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Beefie on Wed Jan 19, 2011 10:20 am

    let's see it try that with a sword

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Wed Jan 19, 2011 2:17 pm



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    VIVIAN
    MAMA VIV THE AFKER

    Posts : 224
    Join date : 2010-12-02
    Age : 24

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by VIVIAN on Wed Jan 19, 2011 5:28 pm

    hahahahaha.
    i love the bear video.
    sooo cute. and no comment on the women's parking video. -___-


    _______________________


    i tried really hard to get a stupid quote from echo and noodle. this stupid forum fails and won't let me, so here's the jist. basically, echo likes my sexy noises when i play league of legends.

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Wed Jan 19, 2011 8:47 pm



    Strong language btw!


    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    VIVIAN
    MAMA VIV THE AFKER

    Posts : 224
    Join date : 2010-12-02
    Age : 24

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by VIVIAN on Wed Jan 19, 2011 10:31 pm

    HAHAHAHA.
    his little gag. i love his change. so funny. xD


    _______________________


    i tried really hard to get a stupid quote from echo and noodle. this stupid forum fails and won't let me, so here's the jist. basically, echo likes my sexy noises when i play league of legends.

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Wed Jan 19, 2011 11:39 pm



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    VIVIAN
    MAMA VIV THE AFKER

    Posts : 224
    Join date : 2010-12-02
    Age : 24

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by VIVIAN on Thu Jan 20, 2011 12:50 am

    ...hahahahah.
    you would have cute kitten videos...
    until he starts puking. ):


    _______________________


    i tried really hard to get a stupid quote from echo and noodle. this stupid forum fails and won't let me, so here's the jist. basically, echo likes my sexy noises when i play league of legends.

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Thu Jan 20, 2011 1:23 am



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    VIVIAN
    MAMA VIV THE AFKER

    Posts : 224
    Join date : 2010-12-02
    Age : 24

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by VIVIAN on Thu Jan 20, 2011 2:08 am

    I've seen this! FAVORITE.


    _______________________


    i tried really hard to get a stupid quote from echo and noodle. this stupid forum fails and won't let me, so here's the jist. basically, echo likes my sexy noises when i play league of legends.

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Thu Jan 20, 2011 2:38 am



    Prank gone wrong deskface


    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    MabNoodle
    Blue Voodoo Leader Lady

    Posts : 399
    Join date : 2010-11-30
    Age : 23
    Location : East Coast

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MabNoodle on Fri Apr 01, 2011 5:00 pm



    _______________________


    Thank Lawd--
    THANK SATAN


    Master: Crit [r1] ~ IS [r1] ~ Hail [x] ~ PH [x] ~ Heal [1]

    Get: Wing Staff [200k/1.2mil] ~ Lasers [x]
    avatar
    MabNoodle
    Blue Voodoo Leader Lady

    Posts : 399
    Join date : 2010-11-30
    Age : 23
    Location : East Coast

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MabNoodle on Wed Apr 20, 2011 2:02 am



    _______________________


    Thank Lawd--
    THANK SATAN


    Master: Crit [r1] ~ IS [r1] ~ Hail [x] ~ PH [x] ~ Heal [1]

    Get: Wing Staff [200k/1.2mil] ~ Lasers [x]

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Wed Apr 20, 2011 1:51 pm

    Double post fail!



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    Geluberserk
    FORUM TROLL!

    Posts : 216
    Join date : 2010-12-04
    Age : 22
    Location : Kids.

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Geluberserk on Sat Jun 04, 2011 10:20 am

    ANNA

    I dear say I must've won.
    avatar
    MabNoodle
    Blue Voodoo Leader Lady

    Posts : 399
    Join date : 2010-11-30
    Age : 23
    Location : East Coast

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MabNoodle on Mon Jun 20, 2011 11:22 pm

    @Tow
    dare*

    ~~



    _______________________


    Thank Lawd--
    THANK SATAN


    Master: Crit [r1] ~ IS [r1] ~ Hail [x] ~ PH [x] ~ Heal [1]

    Get: Wing Staff [200k/1.2mil] ~ Lasers [x]
    avatar
    Geluberserk
    FORUM TROLL!

    Posts : 216
    Join date : 2010-12-04
    Age : 22
    Location : Kids.

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Geluberserk on Mon Jun 20, 2011 11:26 pm

    @ Anna I don't know what came over me to say "dear".

    http://funnyjunk.com/funny_gifs/2254885/robber+fail/
    avatar
    MabNoodle
    Blue Voodoo Leader Lady

    Posts : 399
    Join date : 2010-11-30
    Age : 23
    Location : East Coast

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MabNoodle on Tue Jun 21, 2011 1:50 am

    @Tow
    *

    ~~



    _______________________


    Thank Lawd--
    THANK SATAN


    Master: Crit [r1] ~ IS [r1] ~ Hail [x] ~ PH [x] ~ Heal [1]

    Get: Wing Staff [200k/1.2mil] ~ Lasers [x]

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Wed Nov 16, 2011 10:36 pm



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!
    avatar
    Sakubou
    FORUM TROLL!

    Posts : 227
    Join date : 2011-11-07
    Age : 23

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Sakubou on Thu Nov 17, 2011 12:02 am

    I hate cats. They're evil. But the puppy is so cute!! Squealblush

    MikeHo
    MIKEPHO THE MODERATOR

    Posts : 933
    Join date : 2010-11-30

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by MikeHo on Thu Nov 17, 2011 1:07 am



    _______________________




    ANNA AND VIVIAN WERE HEREEEEEE! (:
    (weloveyou?)

    [9:50:28 PM] Michael: noooooooooooooooooooooo i have no friends
    [9:50:28 PM] Vivian (:: truthhhh!

    Sponsored content

    Re: LOL! ROFL! WTF!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Aug 22, 2017 5:18 am